Warka 22.12.2020r.
Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Warce
Zamawiający:
Warsztaty Terapii Zajęciowej
ul. Grójecka 11,05-660 Warka
NIP 7971244457
REGON 140350830
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym jest wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (dalej „PPK”) dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Warce w zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r.
o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. Z 2018 r., poz. 2215 ze zm.) (dalej „Ustawa”).
-
Informacja o zamawiającym
Ogólny stan zatrudnienia na dzień 22.12.2020r. wynosi 12 osób w tym:
-
Urodzonych w latach 1950-1964 - 1 osoby
-
Urodzonych w latach 1965-1975 - 1 osoba
-
Urodzonych w latach 1976-1986 - 4 osoby
-
Urodzonych w latach 1987-1997 – 6 osób
-
Warunki zamówienia:
W ramach oferty Zamawiający wymaga od oferenta:
-
Złożenia szczegółowego zakresu usług oferowanych przez oferenta w ramach obsługi PPK, obejmujących co najmniej:
-
opracowanie w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu wdrożenia PPK
i wdrożenie PPK, -
opracowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej PPK zarówno dla pracowników jak
i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie edytowalnym), -
zapewnienie wsparcia prawnego w tym zakresie interpretacji przepisów dotyczących PPK,
-
wyznaczenie koordynatora dla bieżącego wsparcia i kontaktu z Zamawiającym
w sprawach dotyczących bieżącego funkcjonowania PPK u Zamawiającego, -
zapewnienie i udostępnienie odpowiednich narzędzi, w tym umożliwiających komunikowanie się na odległość lub on-line (platformy internetowe, oprogramowania, itp.) dla bieżącej obsługi uczestników PPK ze strony Zamawiającego a także zapewnienie Zamawiającemu stałego wsparcia technicznego i organizacyjnego
w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi. -
Przedłożenia wzoru umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK, spełniającej wymogi Ustawy.
-
Przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie oferenta w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi – min. 3 lata.
-
Przedłożenia dokumentów potwierdzających średnioroczną stopę zwrotu osiąganą przez poszczególne fundusze emerytalne zarządzane przez oferenta.
-
Podania wysokości wynagrodzenia za zarządzanie funduszem inwestycyjnym, funduszem emerytalnym lub subfunduszem.
-
Wskazania zabezpieczenia środków zgromadzonych na kontach osobistych pracowników na wypadek upadku oferenta lub przejęcia go przez inny podmiot.
-
Określenia dodatkowych korzyści dla pracowników Zamawiającego.
-
Wskazania innych niż określone w pkt. 1 proponowanych przez siebie form wsparcia w procesie wdrożenia PPK.
-
Wymogi wobec oferentów
-
Wykazanie, w oparciu o dokumenty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez oferenta, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przy czym warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.
-
Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 Pracowniczych Planów Kapitałowych.
-
Posiadanie kapitału własnego, a w przypadku zakładów ubezpieczeń – dopuszczonych środków własnych w wysokości co najmniej 25 mln PLN (w tym 10 mln PLN
w środkach płynnych).
-
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
-
Warunki zarządzania środkami gromadzonymi w PPK w tym wysokość wynagrodzenia oferenta za zarządzanie i prowadzenie PPK, wysokość innych kosztów i opłat związanych z zarządzaniem lub prowadzeniem PPK – waga 40 %
-
Efektywność w zarządzaniu aktywami (średnia stopa zwrotu w określonym przedziale czasowym) – waga 30 %
-
Posiadane doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub funduszami emerytalnymi – waga 30 % (największe doświadczenie spośród złożonych otrzymuje 30%, każdy rok mniej w stosunku do największego pomniejsza wagę o 1%)
Termin i miejsce składania ofert:
Złożenie ofert w formie elektronicznej na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
w terminie do dnia 29.12.2020 r. godz. 10.00.
Ofertę pisemną należy sporządzić na Formularzu Ofertowym. Formularz wraz z załączonymi dokumentami należy podpisać i umieścić w zaadresowanej kopercie z dopiskiem: „zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych”.
W przypadku ofert elektronicznych podpisany Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy zeskanować i wysłać na podany wyżej adres e-mail.
Oferta powinna być ważna przez okres 90 dni od upływu terminu składania.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi 30.12.2020 r. o godz. 8.00 w siedzibie zamawiającego. Wybrany oferent zostanie powiadomiony indywidualnie w terminie do 30.12.2020 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Po złożeniu ofert i ich wstępnej analizie Zamawiający może przystąpić do negocjowania warunków z wybranym przez siebie oferentem lub oferentami lecz nie jest zobowiązany do przystąpienia do negocjacji lub zawarcia umowy
z którymkolwiek z podmiotów, które złożyły ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami z tytułu złożenia oferty, w tym zwłaszcza
z tytułu poniesionych w związku z tym kosztów.
………………………………
(podpis osoby uprawnionej)
Zapytanie_ofertowe_nr_1.doc
Formularz_ofertowy_WTZ_TECZA_Warka_zalacznik-1.docx